Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 22:05 - Като на кино
Автор: plamennnaaaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 723 Коментари: 1 Гласове:
1





Лято.

Започнах наново живота си. Продадох дома на родителите си, моят дом...не можех да живея повече в него..без тях.

За да намеря тази смелост и сила, облегнах се на сън...сън повече от истина....сънувах мама и вуйчо как махат некролозите си от входната врата.

Така разчетох знака---имаш позволение. А аз просто взех решение.

Ще почна отначало.

Лято е.

В новия си дом съм...направен от мен за мен.

Без следа от присъствие на скъпи загубени завинаги за мене лица.

Лято е.

И като че да бъде всичко в синхрон...се запознахме.

Влезе през вратата...едвам...защото 2 метра си е височина дори за входната врата.

А аз те гледах някъде отдолу...и на глас попитах---къде го намерихте??

Маса. Силни разговори, смях...а аз те гледам отсреща...зачервено ти е лицето...и всеки път когато хвана погледа ти...ти ми бягаш...

Избяга тази вечер.

Но видяхме се отново. Неочаквано.

Ти просто дойде, целуна ме...и каза---искаш ли да бъдеш моя...жена?

Засмях се силно...ти не си добре?!?

Какво знаеш ти за мене, а аз за теб?

Не трябва нищо...после ще научим...каквото трябва.

...

И аз се съгласих.

Не можех да откажа.

Това го има само във филмите на Холивуд.

А аз от малка искам да съм звезда...поне за миг, един единствен миг.

И бях.

Тогава.

...

Историята отговаря на истината и всяка прилика с действителни лица и събития не е случайна.

...

Днес, след толкова време...не свети моята звезда. Поне не в твоите очи.

 





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kamc - SAVPADENIE
12.10.2010 13:31
KATO,CHE LI OPISVATE MOIAT SLUCHAI? NEVEROIATNO!!! JIV LI E TOI?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamennnaaaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57835
Постинги: 57
Коментари: 98
Гласове: 1250
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930