Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 14:37 - Без посока
Автор: plamennnaaaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 858 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 08.10.2010 14:38


Не мога да избягам от себе си.

Просто това съм аз. Една жена, на ръба на нервна криза, а от толкова дълго време не бях тревожна. Усещах мира и спокойствието на онова тъмносиньото почти черно мое море...с малките вирове капани...но в по голямата част от година спокойно.

Не знам какво се случи, не знам откъде дойде тази буря в тази моя бедна, наистина бедна душа.

Какво стана с мене? Къде отиде онази жена, която се обичаше, а това й позволяваше да пръска любов около себе си. Помня времето, в което имах една голяма усмивка, не мога да кажа че беше хубава, но беше голяма и от сърце. Къде отиде? Изчезна във времето- небитие, а нейното място зае един пришълец, като онзи на Сигорни Уивър...бунтува се в стомаха, иска да излезе навън, а аз със сетни сили се домогвам до същността, на онази старата Аз. Да го победя. Не знам къде ми остана оръжието , онази широката искрена усмивка...какво стана с погледа....онзи жив поглед, в който се четеше всяко чувство?

Станах прикрита, с много негативни усещания и чувства. Престанах да вярвам в себе си, престанах да търся доброто в себе си. Защо стана така? Къде избягах? А дали всъщност не съм това Аз- истинската??? Боже пази...не бих могла да деля квартира с някой подобен. Сърцето ми това няма да го издържи. В светлината на зрелия си живот имам нужда от едно рамо на което да подпра главата си, да затворя очите си, да потърся онези шарените мои сънища и да се усмихна.

Но ...за да го имам рамото, първо трябва да го потърся, за да го добия, първо трябва да го спечеля...а няма е онази лъчезарност в мене, не откривам онези радостни вибрации, които прозираха от цялото ми същество. Сега сега в очите , властва забуленото черно , а не онези искрици на въглена. Изобщо къде отидох??? Къде...може би някой ме затвори в бутилка и ме хвърли в онова моето море, да пътувам в безвремието и никога да не достигна моя пуст остров...или някой ме зароби във вълшебна лампа и очаквам щастливеца да я потърка а аз със се сърце и душа и готовността на приятел да му изпълня желанията.

Като някой обинзон Крузо, но не този на Дефо , а онзи на Том Ханкс, който начерта лице на една баскетболна топка и така успя да съхрани себе си...а къде е моята топка??

Къде?

Да се обърна към детето си- не мога...малко е,то,милото, не разбира мамините състояния, верно, тя я държи все още онази старата същност...едва изкривявам уста в усмивка...и това усилие само за нея...и само тя ми дава силата да се потърся...защото е безпомощна...а кой може да гарантира по- голяма сигурност от тази на майката?

Не знам къде избягах, а може би съм там, скрита в стария скрин , пълен със спомени, спомени като филмова лента, като запечатани образи на съпи лица , загубили се в материята, но останали в скъпоценното сандъче наречено памет, в онази книга написана от най обичаната от мене ръка- на татко ми...там , където е излял душата си само за мене...но ме е страх да отгърна страниците, да не открия в тях и тогава – грозната Не Аз. Или в тефтерчето с телефонни номера на мама...да видя там дали съм, да заменя някой изтрит от времето брой.

Къде съм?

Тука трябва да съм. Знам,че не мога да избягам от себе си.



image





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gidmastar - Едит Пиаф изпя "Не, не съжа...
08.02.2011 16:19
Едит Пиаф изпя "Не, не съжалявам за нищо", песента продължава, "Ни ми пука за нищо", "Със своите спомени запалих огън" и така на татък ...
Не можеш да избягаш от себе си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: plamennnaaaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57841
Постинги: 57
Коментари: 98
Гласове: 1250
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930